fredag 17 april 2009

Påsk och besök





Ja nu har det varit påskhelg med besök från skåneland, Toni/Paula och deras små dvärpinschrar Thea/Chilli. Så det var full rulle i stugan hela helgen med mat och hela släkten på besök, vi har kommit så bra överens med de små flickorna. Det har också varit lite påsksmällare men det har jag inte brytt mej om.Så det har varit en givande helg och vecka där jag har börjat valpkurs vilket var väldigt kul. Till nästa helg 25/4 skall vi på utställning igen både jag och Tilly i Kristinehamn, Tilly skall ställas för första gången i championklass kul.Så våren är fullbokad nästan varje helg framöver med utställningar och tävlingar för mej och tilly,längtar till briardspecialen att få träffa mera syskon "KULNING". MYRA:

2 kommentarer:

Janna sa...

Tjenare syrran.. Jag ska åxå på utställning nästa helg, den 25.4 :).
Fåse hur de går för oss. Jag håller tassarna för dej så håller du för mej.. ok?

Jag tycker utställning e lite tråkigt, för man måste sitta å vänta så mycket. Men de e kul sen när man får visa opp sej :)

Ha de bra snyggsyrran å så ses vi nästa månad.

Tass, Maya

Siv sa...

Heisann Myra & co....
Vi skal vist i farten "hele gjengen" neste helg :)
Jeg skal også på utstilling, hvor jeg skal treffe 3 av mine kusiner (Felix sine barn).
Vi får holde tummerne for hverandre og håpe vi gjør det bra.
Lennox & co