söndag 5 april 2009

Lite nytt från Myra på Sunn

Ja nu var det ett tag sen jag skrev om vad som händer i mitt liv. Förra helgen så var jag och husse på utställning i Karlstad, där var också mina systrar Kiddy/Doris.
Denna gång så vann Doris och Kiddy 2:a samt jag 3:a, spelar ingen roll så länge " it`s stays in the family" Doris blev 5:a i BIS Grattis. På måndag var jag till veterinären med min sporre bak på vänster ben jag har skadat den lite under leken. Det blev färd till Smådjurskliniken i Karlstad för operation på torsdag väl där så blev jag inlagd i en bur och sedan fick jag ett stick för att sedan vakna på eftermiddagen konstigt. Ännu mera konstigt var att jag hade huvudet i en strut knappt man såg något åt sidorna men inga bekymmer med det, det blir lite krockar här och där i huset men det går bra. Bara jag blir frisk i foten nu så man får börja härja igen, nästa vecka börjar jag på valpkurs kul å se vilka som är med då. MYRA

2 kommentarer:

Lennox med flokk sa...

Oj da, den sporen så ikke god ut Myra :(
God bedring, håper du er bra til du skal på kurs - for det er veldig morro!!!
Puss fra Lennox-bror

Janna sa...

Nämen usch då... Hur lyckades du med det där? Själv har jag som tur alla ben å strån i behåll fast jag busar JÄTTE villt å hårt. Jag har mest killkompisar, å då blir de lite tuffare lekar.

Krya på dej siss.

Tass, Maya