söndag 14 december 2008

Lite bråk med gammelmormors syster asta




Denna helg så är det jobbartid för matte så det blir mycke husse då, och som vanligt mycke skogspromenader full fart i 40-50 minuter. Idag när vi var ute efter rälsen så fick jag och asta lite spel det var kul, annars så är jag som vanligt väldigt morronpigg fortfarande. Husse säger att det måste bli ordning på detta så att det kan bli någon morgon på helgen som innehåller sovmorgon istället för max 06,30 med "väckarklockan MYRA". Jag tror det går över med tiden, men jag har i alla fall inga problem att gå upp och ruscha direkt. Myra

1 kommentar:

Janna sa...

Tjena syrran

"Jag stiger åxå upp tidigt varje mårån, spelar ingen roll vilken dag i veckan de e. Klockan 7.00 väcker jag matte för då vill jag ut å bajsa. Kissa gör jag både ute å inne.. Husse e inte direkt glad. Fattar inte varför, jag kissar ju på pappret som man ska.. men husse babblar nått om vårt trägolv som suger i sej"

Puss å tass, Maya