tisdag 2 december 2008

Besök i Lund






Ja så var man hemma igen, har varit på besök i Lund hos min bror Toni och hans sambo Paula. Jag hade med mig Tilly som sällskap och tur var väl det för det var en lång resa 65 mil enkel.När vi kom fram så visade det sig att det fanns fler än jag och Tilly som var hundar i lägenheten, där fanns Chilli och Thea 2 stycken dvärgpinscher.
Det tog ett tag innan vi överens men när det väl släppte så gick det så bra.Som ni ser på bilderna så blev det en hel spring under helgen. Och tala om socialträning !! när husse och matte lämnade oss i bilen och gick ut på stan så uppstod världens kalabalik ikring oss, hästar-poliser-nazister massor med folk som skrek och kastade flaskor och gatsten och gud vet allt där mitt upp i står jag och Tilly.Men det ordnade sig efter en stund när husse o matte kom tillbaka, men lite otäckt ända.
Som sagt det har varit en kul helg hos Toni o Paula och deras flickor, tack för att vi fick komma. Myra.

1 kommentar:

Ingela sa...

Härliga bilder från Lund! Tack för titten i onsdags..Kiddy var trött efter syrrans besök. Kramar från mormor