onsdag 12 november 2008

Tur på stan


Idag har jag gjort en tur på stan med syster Tilly och husse det var mycket kul.
Det är bara att hänga i skägget på Tilly så följer man med "praktiskt", kikade lite i skyltfönster och letade efter någon att hälsa på men såg ingen.
Kan bero på att jag inte syns på kvällen är ju ingen fåntratt, hur som helst så var jag lite uppspelt när jag kom hem så jag röjde lite grann i mysdjurshögen som synes !!
Imorgon har husse VAV "vård av valp" så vi får se vad vi kan hitta på under morgondagen, för varje dag som går så testar jag vart gränsen går hos de inneboende ibland ont i näsan annnars okey.

Myra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser att du har samma ordningssinne som jag syrran *s*
Visst känner man sig bättre till mods om man får sprida ut alla sina (och andras) tillhörigheter på stora ytor?
Puss på er / Doris Duracell

Janna sa...

"jag gör likadant.. varför ska allt finnas i en stor korg. Man hittar ju bättre om leksakerna e utspridda över hela golvet."

Puss å kram från Maya-Piraya