söndag 16 november 2008

Lördagstur



Återigen en tur på rälsen med mina systrar, jag kräver en hel del aktivering under dagen. Får jag inte utlopp för min energi så går det ut över allt och alla tills det jag faller i koma sent på kvällen.Har upptäckt att Tilly är min bästa kompis att leka och härja med bara att hänga i pälsen och följa med,får ta det lite lugnt med pälsbitandet har hört att hon skall till norge på uställning nästa helg.Har inte utvecklat äckelbäckssjukan än undviker smidigt alla dyhålor än så länge, åkte i duschen ändå var ganska skönt ! Har fortfarande svårt att sova längre än 5-6 på morgonen det spritter i kroppen och värker i hungerstarmen, husse säger att det måste rådas bot på detta fort förstår inte vad han menar ??
Myra

1 kommentar:

Anonym sa...

När ska vi träffas och busa???