måndag 9 februari 2009





Ja nu har man varit på utställning då,vi var till örebro och kikade på min syster Doris. Jag var ju inte med själv men nu vet jag vad det går ut på, springa lite runt och stå hur svårt kan det va ??.Träffade även Ulrika och merzan på utställningen själv gör jag debut i Karlskoga 090322 det ska bli kul. Annars så var det kul att träffa syster Doris ju längre dagen gick ju mer bråksugna blev vi som ni kan se på bilderna. Vill även gratulera min syster i Finland Maya som debuterade med HP och BIM. Myra

1 kommentar:

Janna sa...

Tjena syrran.. Jag hörde av matte att du varit å tittat på Doris utställning.

De e ju faktist inte så svårt att vara med. Man ska ju stå still en stund men så får man åxå springa runt å vara fin.. Jag e ju lite fåfäng, så jag orkade faktist stå still medan domaren beundrade mej. Du liknar ju mej, så de går säkert bra på din debut åxå :)

Tass å puss, Maya