måndag 5 januari 2009

- 22 grader BRRRRRRRR







Idag gjorde vi en snabbsväng på rälsen igen det var jättekallt men jag har inga problem med det för jag är aldrig stilla. Jag blir lite otålig när jag inte får göra slut på energin i kroppen har blivit van med långa promenader i skog och mark varje dag nu när det har varit långledigt SKÖNT. På onsdag bär det av till veterinären igen spruta inte roligt men man får lida pin om man ev ska va fin, har hört att det planeras för nån utställning för mej och tilly under året i Danmark kanske får väl se. Som ni ser på bilderna så byter jag tänder för fullt de kommer lite hur som helst men spelar roll bara det går att fräsa på ben så är det okey. I morgon så fyller Husse år han säger inte hur mycket men det blir tårta ändå. Myra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, så innmari kaldt dere har det Vi har -14 og syntes det er kjempekaldt....
Myra har det samme tannsettet som Lennox har nå...., tenner i "hytt og vær". Vi var hos veterinæren i dag og Lennox ble veid til 21 kg og målt til ca 54 cm høy - altså høy, slank og mørk ;) Som sin søster er han konstant sulten - han danser rundt seg selv når maten kommer :)
/Siv & co

Janna sa...

Myra tycks vara en kopia av Maya :)
Ser lika ut, väger lika mycket, FULL AV ENERGI å bettet skulle kunna vara Mayas.

Maya kör rodeo race inomhus så man får verkligen hålla koll på sakerna. Gasen i botten å tillhörande ljudeffekter.. Själv sitter man bara å skrattar åt clownen :)

Ha det bra, Janna

Anonym sa...

Här finns en till med samma lika bett.... Den som har flest tänder vinner *s*
Här finns bara en lugn och sansad liten valp. Inga bus, tuggar inte sönder saker och ingen velodrom i soffan...... ( Håller fingrarna i kors)
Tack för grattiset, pappan verkar vara fin i år med.... Tycker ni ska komma till Örebro mässan med Myra, jag vill ju se henne :o)
/ Katarina